Egyszerűen megfogalmazva, ez egy kérdősor, amely tartalmazza azokat a kérdéseket, amelyeket kitöltve a logó alkotónak sokkal pontosabb rálátása lesz a cégre, melynek ezt a design elemet készíti.
Vegyük át a legfontosabbakat:
Amennyiben egy ilyen kérdőívet kapsz, számos, a vállalkozásodat részben vagy egészben érintő kérdésre kell választ adnod. Ezek körül kiemelkedő jelentőségűek a következők:
- Mi a vállalkozásod neve, szlogene?
- Ki a célközönséged?
- Milyen terméked/termékeid vannak, van-e ezek közül kiemelkedő?
- Külföldi alanyokra is kiterjed-e a szolgáltatásod / terméked?
Ezeket mindenképp érdemes átgondolnod, hiszen a logód és a vállalkozásod alapjait is ezek a kérdések határozzák meg. Amennyiben nem vagy biztos abban, ki a célközönséged vagy a márka neved megalkotásánál is kétségeid támadnak, engem is kereshetsz bizalommal, de mindenképp érdemes lehet felkeresni egy erre szakosodott marketing tanácsadót is.
Extra tipp: fogalmazd meg mik az erősségei a vállalkozásodnak, és ennél is fontosabb: mik a gyengeségei! Ez nem csak a logó tervezés folyamatát könnyíti meg, hanem visszacsatolást fog nyújtani számodra abban is, mik azok az értékek amelyekre érdemes építkezned, és mik esetleg azok, amiket erősíthetsz.
Mutasd be a stílusod!
Természetesen nem egy PowerPoint előadásra gondolok. 🙂 Viszont fontos meghatározni milyen stílusban érzed magad komfortosan, melyek azok a színek amik passzolnak hozzád és a vállalkozásodhoz. Ennek meghatározásához tökéletesen alkalmas egy moodboard létrehozása is, amelyben természetesen szintén a segítségedre tudok lenni; de amennyiben már tudod mire van szükséged, elegendő csatolni ezeket a kérdőívhez.
Jövőhéten a stílus meghatározásához hozom azt a cikket, amelyben bemutatom a 7 leggyakoribb logó stílust, ami biztosan segítségül szolgál majd ehhez!
Tájékozódj az árakkal és készítési idővel kapcsolatban!
A logó készítés menete általában egy hosszabb folyamat, amelynek során többször egyeztetünk a stílus, színvilág tekintetében, és több változatot is készítünk ahhoz, hogy megtaláljuk “az igazit”. Emiatt érdemes minimum 2-3 hetes időintervallummal számolnod, amiért cserébe egy, a vállalkozásodat hűen tükröző logóval büszkélkedhetsz majd!
Szeretnél velem dolgozni, és együtt megtalálni a tökéletes logót? Keress bizalommal az oldalamon található kapcsolati űrlapon keresztül!